neděle 31. března 2013

♥for my girl twins♥

Zdravím moje milé, jak víte nejsem žádná spisovatelka, tak nějak mi to nejde, tak raději nic nepíšu - asi by to stejně trvalo déle než ušití samotného výrobku. Ale dnes.....dnes tedy pár řádků napíšu. Udělala jsem si pár dní volna a jelikož nedokážu po večerech sedět se založenýma rukama a koukat třeba na telku, tak jsem si řekla, že ušiju svým holčičkám N+N něco pro radost.
První myšlenka padla na taštičky, jelikož posledně, když jsme šly společně do obchodu, tak ty moje sluníčka chtěly s sebou tašky. No vyhrabala jsem jednu malou igelitovou od Avonu a druhou plátěnou od rýže :-)) (mimochodem o tu se rvaly, jelikož byla na zip). 
A tak jsem měla jasno. 
Druhým nápadem byl onen sponkovníček, ale jelikož máme stále krátké vlásky, tak jsem "spíchla" zatím jen jeden - zato dvojitý. Pokaždé, když se snažím jejich vlásky nějak "vytunit" sponkou tak to dopadne tak, že se sponečky záhadně ztratí neb jsou rozebrány do posledního detailu  - takže jich máme momentálně asi 6 :-) 
No a  v neposlední řadě jsem ušila nové povlečeníčko do panenkovských postýlek. Vše samozřejmě laděno do našich oblíbených soviček - jak jinak :)

No a jak jsem prostě zvyklá, vše jsem ladila a ladila do posledního detailu a když jsem vše krásně naaranžovala, taštičky nachystány do obchůdku, panenky spinkaly v novém a já to s nadšením přišla holčičkám ukázat - a tou nej nej  nej nejkrásnější odpovědí a pochvalou zároveň mi byla tato věta:

 "jéééé to je kásný maminecko, ty si sikuka" 


....měla jsem slzu v oku moje milé, ale byla to ta nejkrásnější pochvala na světě...


PS: v podstatě mi tuto větu řekla jen Neli - Niki začala vehementně zkoumat veškeré detaily.....tak ta bude vážení určitě po mě :-)
hezký den
Markéta





 

13 komentářů:

  1. Markétko...jedním slovem náááádhera.No prostě jak to řekly ty vaše holčičky Andělský....maminko si sikulka!!!!!Paaaa.... Renča

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marki, no to je zase nádhera, ty tvoje ručky by se měly pozlatit :o) Moc se ti to povedlo a ty sovičky, krása no a andělka, nad tou slintám už hodě dlouho :o)) Krásné svátky jara a zítra příjemnou pomlázki. MArkéta

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné tvoření,moje děti jsou taky nadšené i když jim ušiji či uháčkuji jen nějakou prkotinu.Vaneska má asi padesát kabelek a pořád chce další a další a Eliášek chce samozřejmě taky nějakou kabelku,tak tu mám rozešitou takovou jednu klučičí se sovičkami a ne a ne jí dokončit přitom by byla do hodinky došitá.

    OdpovědětVymazat
  4. božínku to je nádherný Markétko, já bych tak chtěla holčičku, ta moje koza velká už nic nechce,strašně chtěl uháčkovat kulicha na zimu a co myslíš?? kolikrát ho měla na hlavě.................no přesně ani jednou,takže na ni, víš co a malej rozmazleneček si s panenkama nehraje, sponečky nenosíme, ikdyž by maminka dlouhý vlásky chtěla,ale vony nějak nerostou a když jo tak to má jak opelíchaný kuřátko, takže jdem zas strojkem a kabelečku no to by se eventulaně dalo a co chceš vymyslet na klučíka :-)) takže tiše závidím, já bych taky čančala. Zlatíčka tvoje krásný májí tu nejhodnější maminečku po sluncem. krásné Velikonoce ............nebo Vánoce :-)) pááá Verča

    OdpovědětVymazat
  5. Чудесный комплект! Браво!

    OdpovědětVymazat
  6. TO JE TAKOVÁ KRÁÁSA...JSTE NESKUTEČNĚ ŠIKOVNÁ...DĚTIČKY MAJÍ URČITĚ RADOST..

    OdpovědětVymazat
  7. Markétko,
    ač nejsi žádná spisovatelka napsala jsi to krásně a ušila ještě líp ..... sponkovníček, tašky i peřinky se ti moc povedly a musím říct, že Nelinka nelhala .... krásné Velikonoce .... Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Teto to je nádhera zavidime.

    OdpovědětVymazat
  9. Markétko, jedním slovem krása !!! Napsala jsi to nádherně a fakt je skvělé, že máš holčičky, protože ty to opravdu ocení, že mají takovou šikovnou mamču. Už je vidím, jak jdou s těma kabelkama :-).

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Markétko, ani neviem ako som k tebe zablúdila, hlavne ma upútal názov tvoreníčko pre dievčatká. Keďže šmejdím kade tade a hľadám inšpiráciu do detskej izby pre moje dievčatá, zaujal ma sponkovníček z tvojej dielničky. Je to fakt nádherný kúsok, aplikácia sovičky "vypiplaná" do posledného detailu, no spadla mi sánka. Niečo podobné by sa hodila aj nám do izbičky, takže si píšem do nekonečného zoznamu ďalšiu vec :)) U nás zrejme bude s koníkom. Pozdravujem a krásny večer prajem. Renata

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...