neděle 14. října 2012

♥Anděl♥




 
 

7 komentářů:

  1. Krásné odpoledne, tedy já nestačím zírat co tu máte za nádherné skvosty panenek, ale nejhezčí co mi nejvíce uchvátil je andělíček. Andělíčci jsou nejhezčí stvoření co nám přináší do domova klid a něhu.
    Hezký den Vám přeji!
    Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dobrý den Moni, moc děkuji za pochvalu a určitě se budu i já jukat k Vám, protože do ovčí vlny jsem se právě zamilovala :-)Moc děkuji a mějte se krásně Markéta

      Vymazat
  2. Markétko,tak tenhle andílek je ten nejkrásnější co jsem za poslední dobu viděla...moc se ti povedl a já ti tleskám...měj se krásně a užij si pěkný zbytek neděle...papa K.

    OdpovědětVymazat
  3. teda teto to je moc krásné, konečně něco nového :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Markétko,
    téda ty jsou jako z nebe :-)
    Ještě, že sedím, jinak by se mi úplně podlomila kolena!
    Nevím, zda nějakého anděla strážného také nebudu nutně potřebovat ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. nádherní andílci :o)

    OdpovědětVymazat
  6. Mattek dobré ráno, milujem vaše bábiky a anjelov. Moje dcéry tiež. Moja otázka je, kde by som mohol dostať vzory, aby niečo pre moje dcéry? Aj na manadarías si? ako by musel zaplatiť?
    Nechám môj osobný mail: mlvane4@hotmail.com
    Krásne vaša práca.
    Odpusťte mi, či som chybne, ale slovenský.
    pozdrav
    Mari Luz

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...