úterý 10. prosince 2013

♥Dream angel♥

soutěž pokračuje :-) více níže

 



 


Jelikož mi byla z nepochopitelných důvodů smazána soutěž na MMB, což mě hrozně mrzí jelikož jak jsem pak viděla, mi tam zůstalo pouze svítit číslo 60komentářů, ale komentáře pryč - bez jakéhokoliv upozornění...Když jsem se pak ptala, tak prý se do rod.fotek nesmí vkládat soutěže a v dalším emailu pak bylo, že se prý jedná o nepovolenou reklamu...
Je mi moc líto té maminky, která možná trefila rozměr, ale bohužel jsem to nestihla zjistit, protože když jsem se vrátila i s dětmi ze školky, tak bylo vše pryč :-(
Proto prosím - otevírám tuto Vánoční soutěž o tohoto andílka znovu zde a kdo má chuť a sílu to absolvovat znovu, budu moc ráda. Tato soutěž je věnována pouze ČESKÝM hobbylkám, blogerkám, nebo jen těm kdo tu zrovna prochází :-) 

Otázka tedy zní - kolik měří na výšku (v nejvyšších místech a v milimetrech) srdíčko, které má andílek na overálku. 

Svoje typy piště dolů do komentářů (mělo by to jít všem - i nereg.na googlu, pokud ne tak písněte svůj typ na můj email matteka-handmade@seznam.cz), vyhrává první správná odpověď. 

Výherce tu vyhlásím zítra ve 20:00. Přeji hodně štěstí na váš typ :-)
přeji všem krásné předvánoční dny
Markéta


45 komentářů:

  1. Máte zlaté ručičky!!! Strašně ráda se na Vás chodím koukat...:o) Tak já si tipnu číslo 44 :o) Jana (stejskalovajana@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  2. 50 mm...je krásný.Lenap

    OdpovědětVymazat
  3. tipuju 31mm moc bych si přála vyhrát jinak si ho u vás příští rok objednám

    OdpovědětVymazat
  4. anonymní prosím pište k vašim typům i jména, popř.emaily!!! děkujiiiiii Markéta

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Markétko,
    tak to je mi líto, že to na MMB smazali, byla jsem tam odpol. Já si tipuji 22mm. Andílek je nádhernýýý. Ty jsi kouzelnice!!!

    OdpovědětVymazat
  6. Já to také nechápu, ale co naděláme. Já si typuji 28 mm, andílek je nádherný, nechápu, jak může mít někdo tak šikovné ruce. S jehlou si já opravdu nerozumím.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý večer,můj tip je 28mm,Jana
    Andílek je kouzelný
    jpalenickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já tipuji 42mm. Je mi líto, že fám fotečku smázli na MMB, protože si myslím, že tam rozhodně patří. Vaši skřítci a andělky jsou opravdu kouzelní a to především v předvánočním čase. Přeji spoustu další krásné inspirace. Petra (pulpanova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peti, moc děkuji a zároveň gratuluji k výhře :-) Markéta

      Vymazat
    2. jupííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí, já poprvé v životě něco vyhrála. Udělala jste mi, Markét, óóóbr radost

      Vymazat
  9. Markétko... andílek je nádhernýýýýý a moc ráda se k soutěži připojím... chtěla jsem tipovat 42 mm, ale protože už tu tento tip je tak beru číslo hned vedle 43 mm ;- ))) Andílek je překrásný jako všechny Tvé práce... je tam opět srdíčko a to nemyslím to našité, ale kus toho Tvého. Venda Č., Hořice

    OdpovědětVymazat
  10. Byla jsem mezi soutěžícími a hlava mi to nebere, zase vymýšlej, vždycky to šlo a teď jim to vadí. kdybych tam neprodávala tak už jim něco napíšu a klidně risknu zrušení registrace.
    Tak já typuji 37mm, m.fendrychova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. já tipovala 38mm a anděl je opravdu krásný, je mi líto, že vám soutěž smazali, jjjaaannniii@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Markétko,andílek je moc krásný.Já zkusím 25mm
    helena.zahorova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Dobrý večer, jste strašně šikovná a andílek je okouzlující. Tipuji 45 mm. Se zaujetím jsem si prohlédla Váš blog a všechny Vaše výtvory pohladí po duši. Prosím, šijete panenky i na prodej? Děkuji. Martina (lasici4@volny.cz)

    OdpovědětVymazat
  14. Dobrý večer, já tipovala 13mm...lencaklimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Markétko,
    náhodou jsem tu narazila na tvoji soutěž :-)
    Andělka je nádherná a já si tedy také tipnu - 25mm ?
    Krásný adventní čas!

    OdpovědětVymazat
  16. kolik asi má :o) 34mm vše máte překráááásné! bodlinka.8@seznam.cz
    Krásný večer Markétko

    OdpovědětVymazat
  17. Dobrý večer Markétko,andílek je úžasný 23mm.gabca16@seznam.cz všechny jsou krásní a ten andílek se sáňkami co mě došel je úžasný.:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Je nádherný-22mm? lukasova-k@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Andílek je nádherný a nějak jsem si tu předchozí odpověď smazala,tipovala bych 2cm.

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý večer Markétko, Vaši andílci jsou nádherní!!!Je mi moc líto, že soutěž zrušili, proto si dovoluji tipnout tady-21mm

    OdpovědětVymazat
  22. takže doplním kontakt MarieSuchackova@seznam.cz a těch 31mm nechám

    OdpovědětVymazat
  23. nádherný , tipuji 33 mm , když netrefím , tak ho určo koupím

    OdpovědětVymazat
  24. Markétko,nezoufej...hold je asi málo,že si platíš členství...nejradši by kdyby měli peníze ze všeho...ale co to nemění nic na tom,že andílek je kouzelný ...snový...můj tip je 50mm ...a jak se znám jsem vedle jak ta jedle :))) ...opatruj se a měj se moc krásně papa K.♥

    OdpovědětVymazat
  25. Dobrý den, připojuji se k Vaší soutěži. Prohlížela jsem si Vaši práci, je nádherná. Máte zlaté ručičiky!!!! Můj tip zní 116 mm. Přiji Vám i Vaší rodině krásné pohodové Vánoce. M. Rapáčová (onra@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  26. Přeji krásný dem Marky, doma tipujeme 39mm Andílek je úžasnej a Vaše práce taky. Hold zlatý český ručičky. 3tastné a veselé. monika.kovarova82@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  27. andílek je suprový, překrásný...ostatně jako všechny Vaše práce
    tipuji 73mm
    přeji hodně tvůrčích nápadů
    oliku (olga.kulhanek@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  28. Nádherný Andílek, tipuji 37mm.vezadakova@ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Jednání MMB nechápu. Andílek je nádherný a tak tipuji znova 33mm. Helena

    OdpovědětVymazat
  30. Ahoj Markétko,já už svůj odhad psala na MMB i můj obdiv k tvé neskutečné práci.Můj odhad už tu někdo jiný napsal,tak zkusím znovu hádat a to 19mm.
    Přeji ti krásný den..páá Zuzka

    OdpovědětVymazat
  31. Tipuji znovu 30mm dana.drah@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Tipuji 21 mm. Andílek je překrásný, jako živý, toho vyhrát bude nádhera.

    OdpovědětVymazat
  33. Je nádherný, zkusím tedy taky :-) tip 18 mm :-)
    Mějte hezký den, s pozdravem Mirka

    OdpovědětVymazat
  34. Markétko, všechny vaše andílky a panenky znám dopodrobna, je to nááádhera...jen se teď peru s blogspotem, vůbec mi to nejde, spíše publikuji na svém e-shopu - ale k soutěži - tipuji 55mm. Krásný den. Helena.

    OdpovědětVymazat
  35. Dobrý den Markét, já svůj odhad psala už včera na mmb a jak včera tak dnes : andílek je prostě nááááádherný a odhad na srdéčkoje 26cm. Krásný den Gabka

    OdpovědětVymazat
  36. Zdravím Markétko, moc ráda chodím k Vám na blog nakukovat, tak zkusím také štěstí a tipuji 63 mm. Přeji Vám krásný den, Anet

    OdpovědětVymazat
  37. je kouzelný ,tipuji 45mm

    OdpovědětVymazat
  38. Dobrý den, Markétko, jsem unešená vašimi výtvory, já tipuji 60 mm. Krásné vánoce celé rodině - Irena
    bursikova.irena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Dobrý den, andílek je úžasný a tipuji 41 mm. jana

    OdpovědětVymazat
  40. Dobrý den, i já se pokusím o typ. Bylo by úžasné mít takového krásného andílka v pokojíčku na poličce........
    Tipuji 27 mm. Přeji hezký zbytek dne barushka444@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Чудесно!!!Нежно!!!Красиво!!!!

    OdpovědětVymazat
  42. Teto, teď se nad ním rozplýváme jak je nádhernej, nic lepšího jsem neviděla je to naprosto nádherné. Jsi šikovná jak sviňa. Nemám více slov jen obdivujeme. Š.

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...